English version Kontakt Mapa strony
  • Strona główna
  • Dla kandydata
  • Dla studenta
  • Erasmus+
  • Dla doktoranta
  • Dla pracownika
  • PFNiS 2018
  • DRK 2018
WN
Aktualności O Wydziale Władze Pracownicy Rada Wydziału Struktura Zarządzenia Dziekana Badania naukowe Awanse naukowe Zatrudnienia i awanse Nostryfikacje Jakość kształcenia Oferta edukacyjna Biblioteka Wspierają nas Galeria Kontakt
Szybkie linki
USOSweb E-learning APD Office 365 AMUR Erasmus Biblioteka Uniwersytecka Strona główna UAM
 
Wydział Neofilologii Strona główna Wydziałowe Kolokwium Dydaktyczne: "Rola native speaker'a w procesie glottodydaktycznym"
Wydziałowe Kolokwium Dydaktyczne: "Rola native speaker'a w procesie glottodydaktycznym"
Wydarzenie, rozpoczyna się 23-04-2018

W poniedziałek 23 kwietnia o godz. 17:00 zapraszamy pracowniczki, pracowników, doktorantki i doktorantów Wydziału Neofilologii na kolejne spotkanie w ramach Wydziałowych Kolokwiów Dydaktycznych. Problem roli native speaker'a w procesie dydaktycznym podejmie dr Jamila Oueslati z Instytutu Językoznawstwa. Wystąpienie ma charakter dyskusyjny. Jest wynikiem wieloletniej obserwacji oraz ankiety przeprowadzonej zarówno wśród wykładowców, jak i studentów. Koncentruje się przede wszystkim na roli rodzimego użytkownika języka w procesie nauczania języków obcych - w aspekcie metodycznym, kulturowym i innych. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, gdzie jest złoty środek!

Udostępnij:

Share on Google+

Informację wprowadził/a: Filip Gołąb

Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń

Rok Ludwika Zabrockiego
BestStudentGrant
Spacer - Wydział Neofilologii - ZAPRASZAMY
Wyróżniająca ocena instytucjonalna PKA dla Wydziału Neofilologii
Certyfikat uczestnictwa w Sieci EMT
Uniwersytet Otwarty

Wydział Neofilologii UAM, al. Niepodległości 4, 61-874 Poznań

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.