WN
Aktualności
O Wydziale
Władze
Pracownicy
Rada Wydziału
Struktura
Zarządzenia Dziekana
Badania naukowe
Awanse naukowe
Zatrudnienia i awanse
Nostryfikacje
Jakość kształcenia
Oferta edukacyjna
Biblioteka
Wspierają nas
Galeria
Kontakt
Szybkie linki
Skrócona instrukcja korzystania z systemu Omega
|
Lista czasopism punktowanych 2019 językoznawstwo literaturoznawstwo
Publikacje
autor,autor,autor,autor,autor,autor,tytuł,redaktor,redaktor,redaktor,redaktor,redaktor,redaktor,tytuł tomu zbiorowego,strony,rok
"Górecka Joanna","","","","","","Rola nauczyciela w procesie współkonstruowania reprezentacji formy i celów dyskusji online","Andrzejewska Ewa","Wawrzyniak-Śliwska Magdalena","","","","","Nauczyciele języków obcych. Konteksty pracy - kształcenie - doskonalenie zawodowe","169-184","2017"
"Górecka Joanna","Nowicka Agnieszka","","","","","Rozwijanie kompetencji interkulturowej przy wykorzystaniu zasobów medialnych: interpretacja celów zadania przez osoby uczące się na przykładzie dyskusji online","Jaroszewska Anna ","Karpeta-Peć Beata","Smuk Maciej","Sobańska-Jędrych Joanna "," ","","Wielojęzyczność i międzykulturowość na lekcji języka obcego – między teorią a praktyką nauczania","137-152","2016"
"Górecka Joanna","Wilczyńska Weronika","","","","","Developing Second Language Oral Competence Through an Integrated Discursive Approach: The conceptual Framework of the Project and Results of a Pilot Study","Pawlak Mirosław","Waniek-Klimczak Ewa","","","","","Issues in Teaching, Learning and Testing Speaking in a Second Language","29-43","2015"
"Górecka Joanna","","","","","","La tâche de discussion asynchrone dans un modèle hybride d’enseignement/apprentissage et le développement de la compétence argumentative dans le contexte exolingue ","Wąsikiewicz-Firlej Emilia","Lankiewicz Hadrian ","Szczepaniak-Kozak Anna","","","","Culture and creativity in discourse studies and foreign language pedagogy","251-267","2014"
"Wilczyńska Weronika","Górecka Joanna","Richard Elisabeth","Le Bot Marie-Claude ","Wojciechowska Bernadeta","","L’oral du débat radiophonique : un défi pour la compréhension orale niveau C2","Martinot Claire","Pegaz Paquet Anne","","","","","Innovations didactiques en français langue étrangère","38-50","2014"
"Wojciechowska Bernadeta","Górecka Joanna","","","","","Uwzględnienie procesów współkonstruowania znaczeń w zadaniach słuchania dyskusji radiowej – warunki sukcesu a trudności osób uczących się na poziomie B2/C1","Sujecka-Zając Jolanta ","Jaroszewska Anna ","Szymankiewicz Krystyna","Sobańska-Jędrych Joanna ","","","Inspiracja, motywacja,sukces. Rola materiałów dydaktycznych i form pracy na lekcji języka obcego","313-326","2014"
"Górecka Joanna","Wojciechowska Bernadeta","","","","","Uwzględnienie procesów współkonstruowania znaczeń w zadaniach słuchania dyskusji radiowej – warunki sukcesu a trudności osób uczących się na poziomie B2/C1","Sujecka-Zając Jolanta ","Jaroszewska Anna ","Szymankiewicz Krystyna","Sobańska-Jędrych Joanna ","","","Inspiracja, motywacja,sukces. Rola materiałów dydaktycznych i form pracy na lekcji języka obcego","313-326","2014"
"Górecka Joanna","","","","","","Rozwijanie i ocenianie kompetencji komunikacyjnej w zadaniach dyskusji online proponowanych dla poziomu zaawansowanego","Baran-Łucarz Małgorzata ","","","","","","Refleksja w uczeniu się i nauczaniu języków obcych","267-280","2014"
"Górecka Joanna","Orchowska Izabela","","","","","Reprezentacje osób nauczających a dydaktyka kompetencji mownych w zakresie dyskursu argumentacyjnego","Pawlak Mirosław","","","","","","Mówienie w języku obcym – skuteczne uczenie się, nauczanie i ocenianie","149-168","2013"
"Górecka Joanna","","","","","","Specyfika i potencjał mediów elektronicznych a rozwijanie kompetencji komunikacyjnej na poziomie zaawansowanym. Jak definiować cele edukacji medialnej w kontekście studiów neofilologicznych? ","Filiciak Mirosław","Ptaszek Grzegorz","","","","","Komunikowanie się w mediach elektronicznych. Język edukacja, semiotyka.","223-239","2009"
"Górecka Joanna","","","","","","Korzystanie z internetowych zasobów a rozwijanie kompetencji komunikacyjnej w nauczaniu/uczeniu się na poziomie zaawansowanym. Kompetencje warsztatowe nauczyciela języków obcych ","Pawlak Mirosław","Derenowski Marek","Wolski Bartosz ","","","","Problemy współczesnej dydaktyki języków obcych ","217-227","2009"
"Górecka Joanna","","","","","","Internet-« bibliothèque virtuelle » et milieu d’enseignement/apprentissage favorisant la construction des connaissances dans le contexte universitaire","Paprocka-Piotrowska Urszula","Zając Jolanta","","","","","L’enseignement/apprentissage du français langue étrangère – réfléchir et agir ","83-95","2009"
Wydział Neofilologii UAM, al. Niepodległości 4, 61-874 Poznań
Profil Wydziału Neofilologii w Bazie Wiedzy UAM: https://researchportal.amu.edu.pl/info/affiliation/UAM1d23cc80d1d3449cb5c799c550df2ac0/
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.