English version Kontakt Mapa strony Szkoła Nauk o Języku i Literaturze
  • Strona główna
  • Dla kandydata
  • Dla studenta
  • Dla doktoranta
  • Dla pracownika
  • Erasmus+
  • E-learning
  • EPICUR
WN
Aktualności O Wydziale Władze Pracownicy Rada Wydziału Struktura Zarządzenia Dziekana Badania naukowe Awanse naukowe Zatrudnienia i awanse Nostryfikacje Jakość kształcenia Oferta edukacyjna Biblioteka Wspierają nas Galeria Kontakt
Szybkie linki
USOSweb E-learning APD Office 365 AMUR Erasmus Biblioteka Uniwersytecka Strona główna UAM
 
Wydział Neofilologii Strona główna WN Badania naukowe Publikacje

Skrócona instrukcja korzystania z systemu Omega | Lista czasopism punktowanych 2019 językoznawstwo literaturoznawstwo

Publikacje

autor,autor,autor,autor,autor,autor,tytuł,redaktor,redaktor,redaktor,redaktor,redaktor,redaktor,tytuł tomu zbiorowego,strony,rok "Górecka Joanna","","","","","","Rola nauczyciela w procesie współkonstruowania reprezentacji formy i celów dyskusji online","Andrzejewska Ewa","Wawrzyniak-Śliwska Magdalena","","","","","Nauczyciele języków obcych. Konteksty pracy - kształcenie - doskonalenie zawodowe","169-184","2017" "Górecka Joanna","Nowicka Agnieszka","","","","","Rozwijanie kompetencji interkulturowej przy wykorzystaniu zasobów medialnych: interpretacja celów zadania przez osoby uczące się na przykładzie dyskusji online","Jaroszewska Anna ","Karpeta-Peć Beata","Smuk Maciej","Sobańska-Jędrych Joanna "," ","","Wielojęzyczność i międzykulturowość na lekcji języka obcego – między teorią a praktyką nauczania","137-152","2016" "Górecka Joanna","Wilczyńska Weronika","","","","","Developing Second Language Oral Competence Through an Integrated Discursive Approach: The conceptual Framework of the Project and Results of a Pilot Study","Pawlak Mirosław","Waniek-Klimczak Ewa","","","","","Issues in Teaching, Learning and Testing Speaking in a Second Language","29-43","2015" "Górecka Joanna","","","","","","La tâche de discussion asynchrone dans un modèle hybride d’enseignement/apprentissage et le développement de la compétence argumentative dans le contexte exolingue ","Wąsikiewicz-Firlej Emilia","Lankiewicz Hadrian ","Szczepaniak-Kozak Anna","","","","Culture and creativity in discourse studies and foreign language pedagogy","251-267","2014" "Wilczyńska Weronika","Górecka Joanna","Richard Elisabeth","Le Bot Marie-Claude ","Wojciechowska Bernadeta","","L’oral du débat radiophonique : un défi pour la compréhension orale niveau C2","Martinot Claire","Pegaz Paquet Anne","","","","","Innovations didactiques en français langue étrangère","38-50","2014" "Wojciechowska Bernadeta","Górecka Joanna","","","","","Uwzględnienie procesów współkonstruowania znaczeń w zadaniach słuchania dyskusji radiowej – warunki sukcesu a trudności osób uczących się na poziomie B2/C1","Sujecka-Zając Jolanta ","Jaroszewska Anna ","Szymankiewicz Krystyna","Sobańska-Jędrych Joanna ","","","Inspiracja, motywacja,sukces. Rola materiałów dydaktycznych i form pracy na lekcji języka obcego","313-326","2014" "Górecka Joanna","Wojciechowska Bernadeta","","","","","Uwzględnienie procesów współkonstruowania znaczeń w zadaniach słuchania dyskusji radiowej – warunki sukcesu a trudności osób uczących się na poziomie B2/C1","Sujecka-Zając Jolanta ","Jaroszewska Anna ","Szymankiewicz Krystyna","Sobańska-Jędrych Joanna ","","","Inspiracja, motywacja,sukces. Rola materiałów dydaktycznych i form pracy na lekcji języka obcego","313-326","2014" "Górecka Joanna","","","","","","Rozwijanie i ocenianie kompetencji komunikacyjnej w zadaniach dyskusji online proponowanych dla poziomu zaawansowanego","Baran-Łucarz Małgorzata ","","","","","","Refleksja w uczeniu się i nauczaniu języków obcych","267-280","2014" "Górecka Joanna","Orchowska Izabela","","","","","Reprezentacje osób nauczających a dydaktyka kompetencji mownych w zakresie dyskursu argumentacyjnego","Pawlak Mirosław","","","","","","Mówienie w języku obcym – skuteczne uczenie się, nauczanie i ocenianie","149-168","2013" "Górecka Joanna","","","","","","Specyfika i potencjał mediów elektronicznych a rozwijanie kompetencji komunikacyjnej na poziomie zaawansowanym. Jak definiować cele edukacji medialnej w kontekście studiów neofilologicznych? ","Filiciak Mirosław","Ptaszek Grzegorz","","","","","Komunikowanie się w mediach elektronicznych. Język edukacja, semiotyka.","223-239","2009" "Górecka Joanna","","","","","","Korzystanie z internetowych zasobów a rozwijanie kompetencji komunikacyjnej w nauczaniu/uczeniu się na poziomie zaawansowanym. Kompetencje warsztatowe nauczyciela języków obcych ","Pawlak Mirosław","Derenowski Marek","Wolski Bartosz ","","","","Problemy współczesnej dydaktyki języków obcych ","217-227","2009" "Górecka Joanna","","","","","","Internet-« bibliothèque virtuelle » et milieu d’enseignement/apprentissage favorisant la construction des connaissances dans le contexte universitaire","Paprocka-Piotrowska Urszula","Zając Jolanta","","","","","L’enseignement/apprentissage du français langue étrangère – réfléchir et agir ","83-95","2009"
Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń
Pierwsze miejsce w rankingu Perspektywy 2020 Certyfikat uczestnictwa w Sieci EMT Certyfikat CIUTI Wyróżniająca ocena instytucjonalna PKA dla Wydziału Neofilologii Uniwersytet Otwarty IDUB Spacer - Wydział Neofilologii - ZAPRASZAMY

Wydział Neofilologii UAM, al. Niepodległości 4, 61-874 Poznań

Profil Wydziału Neofilologii w Bazie Wiedzy UAM: https://researchportal.amu.edu.pl/info/affiliation/UAM1d23cc80d1d3449cb5c799c550df2ac0/

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.