WN
Aktualności
O Wydziale
Władze
Pracownicy
Rada Wydziału
Struktura
Zarządzenia Dziekana
Badania naukowe
Awanse naukowe
Zatrudnienia i awanse
Nostryfikacje
Jakość kształcenia
Oferta edukacyjna
Biblioteka
Wspierają nas
Galeria
Kontakt
Szybkie linki
Skrócona instrukcja korzystania z systemu Omega
|
Lista czasopism punktowanych 2019 językoznawstwo literaturoznawstwo
Publikacje
autor,autor,autor,autor,autor,autor,tytul,czasopismo,rocznik,numer,strony,rok
"Górecka Joanna","","","","","","Les éléments du récit personnel dans les échanges en ligne portant sur les sujets d’actualités : raconter pour mieux comprendre, reprendre pour entrer en dialogue","Studia Romanica Posnaniensia","46","2","45-62","2019"
"Górecka Joanna","","","","","","Appliquer les catégories d’observation discursives pour décrire les interactions dans les forums de discussions","Studia Romanica Posnaniensia","44","2","83-97","2017"
"Górecka Joanna","","","","","","L’exploitation d’outils d’observation et d’évaluation élaborés pour les discussions asynchrones dans l’enseignement de l’expression argumentative en langue étrangère","Glottodidactica","43","2","147-162","2016"
"Górecka Joanna","","","","","","Rozwijanie kompetencji medialnej w podejściu uczenia się przez całe życie","Roczniki Humanistyczne","63","10","5-19","2015"
"Górecka Joanna","Nowicka Agnieszka","","","","","Uczenie się w interakcjach argumentacyjnych a tożsamość ucznia jako rozmówcy","Lingwistyka stosowana / Applied Linguistics Papers","14","3","41-55","2015"
"Wojciechowska Bernadeta","Górecka Joanna","Richard Elisabeth","Le Bot Marie-Claude ","","","Les stratégies rédactionnelles face aux défis d’interprétation d’un débat radiodiffusé","Studia Romanica Posnaniensia","41","3","117-132","2014"
"Górecka Joanna","Wojciechowska Bernadeta","","","","","Rozwijanie rozumienia publicystycznych audycji radiowych na poziomie zaawansowanym: specyfika etapu poprzedzającego słuchanie","Neofilolog ","40","1","59-77","2013"
"Górecka Joanna","","","","","","Tworzenie wspólnoty uczeniowej w nauczaniu z użyciem nowych technologii na przykładzie zadań rozwijających sprawności argumentacyjne","Poznańskie Spotkania Językoznawcze","2013","26","45-60","2013"
"Górecka Joanna","","","","","","Obecność osoby nauczającej w zadaniach zorientowanych na samodzielną pracę uczniów w środowisku wirtualnym","Neofilolog ","38","2","223-242","2012"
"Górecka Joanna","","","","","","Développer la compétence médiatique pour mieux apprendre une langue étrangère : travailler avec les ressources virtuelles au niveau avancé","Studia Romanica Posnaniensia","38","2","47-60","2011"
"Górecka Joanna","Wojciechowska Bernadeta","Wilczyńska Weronika","","","","Zintegrowane podejście dyskursywne do rozwijania sprawności mownych; przedstawienie celów i założeń projektu badawczego","Repozytorium Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (AMUR)","2011","","0-0","2011"
"Górecka Joanna","","","","","","Wprowadzanie elementów nauczania hybrydowego w kształceniu językowym, uzasadnienie dydaktyczne oraz główne wyzwania dla nauczyciela ","Neofilolog ","2009","33","41-52","2009"
"Nowicka Agnieszka","Górecka Joanna","Kubica Małgorzata","","","","Współczesne badania nad autonomią w dydaktyce języków obcych w Polsce","","","0-0","2008"
Wydział Neofilologii UAM, al. Niepodległości 4, 61-874 Poznań
Profil Wydziału Neofilologii w Bazie Wiedzy UAM: https://researchportal.amu.edu.pl/info/affiliation/UAM1d23cc80d1d3449cb5c799c550df2ac0/
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.