English version Kontakt Mapa strony Szkoła Nauk o Języku i Literaturze
  • Strona główna
  • Dla kandydata
  • Dla studenta
  • Dla doktoranta
  • Dla pracownika
  • Erasmus+
  • E-learning
  • EPICUR
WN
Aktualności O Wydziale Władze Pracownicy Rada Wydziału Struktura Zarządzenia Dziekana Badania naukowe Awanse naukowe Zatrudnienia i awanse Nostryfikacje Jakość kształcenia Oferta edukacyjna Biblioteka Wspierają nas Galeria Kontakt
Szybkie linki
USOSweb E-learning APD Office 365 AMUR Erasmus Biblioteka Uniwersytecka Strona główna UAM
 
Wydział Neofilologii Strona główna WN Badania naukowe Publikacje

Skrócona instrukcja korzystania z systemu Omega | Lista czasopism punktowanych 2019 językoznawstwo literaturoznawstwo

Publikacje

autor,autor,autor,autor,autor,autor,tytul,czasopismo,rocznik,numer,strony,rok "Górecka Joanna","","","","","","Les éléments du récit personnel dans les échanges en ligne portant sur les sujets d’actualités : raconter pour mieux comprendre, reprendre pour entrer en dialogue","Studia Romanica Posnaniensia","46","2","45-62","2019" "Górecka Joanna","","","","","","Appliquer les catégories d’observation discursives pour décrire les interactions dans les forums de discussions","Studia Romanica Posnaniensia","44","2","83-97","2017" "Górecka Joanna","","","","","","L’exploitation d’outils d’observation et d’évaluation élaborés pour les discussions asynchrones dans l’enseignement de l’expression argumentative en langue étrangère","Glottodidactica","43","2","147-162","2016" "Górecka Joanna","","","","","","Rozwijanie kompetencji medialnej w podejściu uczenia się przez całe życie","Roczniki Humanistyczne","63","10","5-19","2015" "Górecka Joanna","Nowicka Agnieszka","","","","","Uczenie się w interakcjach argumentacyjnych a tożsamość ucznia jako rozmówcy","Lingwistyka stosowana / Applied Linguistics Papers","14","3","41-55","2015" "Wojciechowska Bernadeta","Górecka Joanna","Richard Elisabeth","Le Bot Marie-Claude ","","","Les stratégies rédactionnelles face aux défis d’interprétation d’un débat radiodiffusé","Studia Romanica Posnaniensia","41","3","117-132","2014" "Górecka Joanna","Wojciechowska Bernadeta","","","","","Rozwijanie rozumienia publicystycznych audycji radiowych na poziomie zaawansowanym: specyfika etapu poprzedzającego słuchanie","Neofilolog ","40","1","59-77","2013" "Górecka Joanna","","","","","","Tworzenie wspólnoty uczeniowej w nauczaniu z użyciem nowych technologii na przykładzie zadań rozwijających sprawności argumentacyjne","Poznańskie Spotkania Językoznawcze","2013","26","45-60","2013" "Górecka Joanna","","","","","","Obecność osoby nauczającej w zadaniach zorientowanych na samodzielną pracę uczniów w środowisku wirtualnym","Neofilolog ","38","2","223-242","2012" "Górecka Joanna","","","","","","Développer la compétence médiatique pour mieux apprendre une langue étrangère : travailler avec les ressources virtuelles au niveau avancé","Studia Romanica Posnaniensia","38","2","47-60","2011" "Górecka Joanna","Wojciechowska Bernadeta","Wilczyńska Weronika","","","","Zintegrowane podejście dyskursywne do rozwijania sprawności mownych; przedstawienie celów i założeń projektu badawczego","Repozytorium Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (AMUR)","2011","","0-0","2011" "Górecka Joanna","","","","","","Wprowadzanie elementów nauczania hybrydowego w kształceniu językowym, uzasadnienie dydaktyczne oraz główne wyzwania dla nauczyciela ","Neofilolog ","2009","33","41-52","2009" "Nowicka Agnieszka","Górecka Joanna","Kubica Małgorzata","","","","Współczesne badania nad autonomią w dydaktyce języków obcych w Polsce","","","0-0","2008"
Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń
Pierwsze miejsce w rankingu Perspektywy 2020 Certyfikat uczestnictwa w Sieci EMT Certyfikat CIUTI Wyróżniająca ocena instytucjonalna PKA dla Wydziału Neofilologii Uniwersytet Otwarty IDUB Spacer - Wydział Neofilologii - ZAPRASZAMY

Wydział Neofilologii UAM, al. Niepodległości 4, 61-874 Poznań

Profil Wydziału Neofilologii w Bazie Wiedzy UAM: https://researchportal.amu.edu.pl/info/affiliation/UAM1d23cc80d1d3449cb5c799c550df2ac0/

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.