Skrócona instrukcja korzystania z systemu Omega
|
Lista czasopism punktowanych 2019 językoznawstwo literaturoznawstwo
Publikacje
Uwaga! Dane tutaj dostępne pochodzą z SINeo i mogą nie być aktualne. Aktualne dane są dostępne w systemie Omega-Psir.
| inna | Instytut Filologii Germańskiej | Instytut Filologii Romańskiej | Instytut Filologii Rosyjskiej i Ukraińskiej | Instytut Językoznawstwa | Instytut Lingwistyki Stosowanej | Katedra Orientalistyki | Katedra Skandynawistyki | Katedra Studiów Azjatyckich | Zakład Ekolingwistyki i Komunikologii |
Szukaj pracownika:
Wszyscy pracownicy | Filtrowanie | Sortowanie: trzy lata, rok |
Wydruk 2018: [DOC2018] | Eksport: [DOC] [BibTeX]
Hadaś Justyna
Artykuły w czasopismach: [CSV]
Spychała-Wawrzyniak Małgorzata, Sagermann Bustinza Leonor, Hadaś Justyna
Rozwój autonomii ucznia zdolnego w zakresie języka hiszpańskiego jako obcego i wiedzy o krajach hiszpańskojęzycznych na przykładzie inicjatyw realizowanych w ramach Olimpiady Języka Hiszpańskiego
Języki Obce w Szkole
rocznik: 2014, numer: 2, strony: 45-50, rok wydania: 2014
Spychała Małgorzata, Sagermann Bustinza Leonor, Hadaś Justyna
Rozwój autonomii ucznia zdolnego w zakresie języka hiszpańskiego jako obcego i wiedzy o krajach hiszpańskojęzycznych na przykładzie inicjatyw realizowanych w ramach Olimpiady Języka Hiszpańskiego
Konińskie Studia Językowe
rocznik: 1, numer: 3, strony: 303-320, rok wydania: 2013
Spychała Małgorzata, Sagermann Bustinza Leonor, Hadaś Justyna
Hacia la equidad educativa: experiencias en el marco de las Olimpiadas de Español en Polonia (2010-2013)
Studia Iberystyczne
rocznik: 2013, numer: 12, strony: 281-293, rok wydania: 2013
Artykuły w tomach zbiorowych: [CSV]
Spychała Małgorzata, Sagermann Bustinza Leonor, Hadaś Justyna
Las Olimpiadas de Español en Polonia y sus prioridades didácticas en el marco del primer trienio experimental (2010-2013)
Redaktorzy: Spychała Małgorzata, Sagermann Bustinza Leonor, Hadaś Justyna
El alumno de ELE: un alumno extraordinario. Marco teórico y propuestas prácticas para trabajar en la clase de Español Lengua Extranjera (ELE)
strony: 17-31, rok wydania: 2013
Spychała Małgorzata, Hadaś Justyna, Sagermann Bustinza Leonor
Recursos en la Red orientados al desarrollo del proyecto de trabajo con un estudiante superdotado en Polonia – Olimpiadas nacionales de español 2010-2013
Redaktorzy: Hernández González C., Carrasco Santanta A., Álvarez Ramo E.
La Red y sus aplicaciones en la enseñanza-aprendizaje del español como lengua extranjera ASELE
strony: 749-757, rok wydania: 2012
Hadaś Justyna
Enseñanza de Español como lengua extranjera a los jóvenes de secundaria
Redaktorzy: Balches Arenas Rafael Sergio, Pawłowska Marta
Iberystyka w polskiej panoramie uniwersyteckiej XXI wieku. Materiały z II Ogólnopolskiego Kongresu Studentów Filologii Iberyjskich
strony: 111-124, rok wydania: 2011
Tomy zbiorowe: [CSV]
Spychała Małgorzata, Sagermann Bustinza Leonor, Hadaś Justyna
El alumno de ELE: un alumno extraordinario. Marco teórico y propuestas prácticas para trabajar en la clase de Español Lengua Extranjera (ELE)
Komitet Główny Olimpiady Języka Hiszpańskiego – Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Poznań 2013
ISBN: 978-83-89948-21-2
Wydział Neofilologii UAM, al. Niepodległości 4, 61-874 Poznań
Profil Wydziału Neofilologii w Bazie Wiedzy UAM: https://researchportal.amu.edu.pl/info/affiliation/UAM1d23cc80d1d3449cb5c799c550df2ac0/
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.