Skrócona instrukcja korzystania z systemu Omega
|
Lista czasopism punktowanych 2019 językoznawstwo literaturoznawstwo
Publikacje
Uwaga! Dane tutaj dostępne pochodzą z SINeo i mogą nie być aktualne. Aktualne dane są dostępne w systemie Omega-Psir.
| inna | Instytut Filologii Germańskiej | Instytut Filologii Romańskiej | Instytut Filologii Rosyjskiej i Ukraińskiej | Instytut Językoznawstwa | Instytut Lingwistyki Stosowanej | Katedra Orientalistyki | Katedra Skandynawistyki | Katedra Studiów Azjatyckich | Zakład Ekolingwistyki i Komunikologii |
Szukaj pracownika:
Wszyscy pracownicy | Filtrowanie | Sortowanie: trzy lata, rok |
Wydruk 2018: [DOC2018] | Eksport: [DOC] [BibTeX]
Wiśniewska Danuta
Artykuły w czasopismach: [CSV]
Wiśniewska Danuta
EMOTIONS, LINGUISTIC LANDSCAPE AND LANGUAGE LEARNING
Neofilolog
rocznik: 2019, numer: 52/1, strony: 75-88, rok wydania: 2019
Wiśniewska Danuta
Interest and interest-enhancing strategies of adolescent EFL learners
ELT Journal
rocznik: 67, numer: 2, strony: 210-219, rok wydania: 2013
Wiśniewska Danuta
Czy milczenie zawsze jest złotem? Percepcja ciszy na zajęciach z praktycznej nauki języka obcego
Neofilolog
rocznik: 38, numer: 38, strony: 61-76, rok wydania: 2012
Wiśniewska Danuta
Mixed Methods and Action Research: similar or different?
Glottodidactica
rocznik: 37, numer: 37, strony: 59-72, rok wydania: 2011
Wiśniewska Danuta
Dialogue in teacher qualitative inquiry : does it affect teacher-researchers and their learners or not?
Glottodidactica
rocznik: 37, numer: 37, strony: 83-94, rok wydania: 2011
Wiśniewska Danuta
Badanie w działaniu jako metoda badawcza w dydaktyce języków obcych
Neofilolog
rocznik: 32, numer: 32, strony: 115-127, rok wydania: 2009
Wiśniewska Danuta
Current Issues in Teacher Autonomy
rocznik: , strony: 0-0, rok wydania: 2007
Artykuły w tomach zbiorowych: [CSV]
Wiśniewska Danuta
Reading signs in the linguistic landscape
Redaktorzy: Badstübner-Kizik Camilla, Janikova Vera
Linguistic Landscape und Fremdsprachendidaktik. Perspektiven für Sprach-, Kultur- und Literaturdidaktik, rok wydania: 2018
Wiśniewska Danuta
The Why and How of using Mixed Methods in classroom research on EFL teachers
Redaktorzy: Pawlak Mirosław
Classroom-oriented research
strony: 275-288, rok wydania: 2014
Książki autorskie: [CSV]
Wiśniewska DanutaAction Research in EFL Pedagogy. Theory and Analysis of Practice
Wydawnictwo Naukowe UAM
Poznań 2013
ISBN: 978-83-232-2612-3Wiśniewska Danuta
Introducing autonomy in the foreign language classroom: qualitative research on teachers’ practice and problems encountered
Trinity College Dublin
Dublin 2009
ISBN:
Wydział Neofilologii UAM, al. Niepodległości 4, 61-874 Poznań
Profil Wydziału Neofilologii w Bazie Wiedzy UAM: https://researchportal.amu.edu.pl/info/affiliation/UAM1d23cc80d1d3449cb5c799c550df2ac0/
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.