English version Kontakt Mapa strony Szkoła Nauk o Języku i Literaturze
  • Strona główna
  • Dla kandydata
  • Dla studenta
  • Dla doktoranta
  • Dla pracownika
  • Erasmus+
  • E-learning
  • EPICUR
WN
Aktualności O Wydziale Władze Pracownicy Rada Wydziału Struktura Zarządzenia Dziekana Badania naukowe Awanse naukowe Zatrudnienia i awanse Nostryfikacje Jakość kształcenia Oferta edukacyjna Biblioteka Wspierają nas Galeria Kontakt
Szybkie linki
USOSweb E-learning APD Office 365 AMUR Erasmus Biblioteka Uniwersytecka Strona główna UAM
 
Wydział Neofilologii Strona główna WN Badania naukowe Publikacje

Skrócona instrukcja korzystania z systemu Omega | Lista czasopism punktowanych 2019 językoznawstwo literaturoznawstwo

Publikacje

SINeo - menu główne

Uwaga! Dane tutaj dostępne pochodzą z SINeo i mogą nie być aktualne. Aktualne dane są dostępne w systemie Omega-Psir.

| inna | Instytut Filologii Germańskiej | Instytut Filologii Romańskiej | Instytut Filologii Rosyjskiej i Ukraińskiej | Instytut Językoznawstwa | Instytut Lingwistyki Stosowanej | Katedra Orientalistyki | Katedra Skandynawistyki | Katedra Studiów Azjatyckich | Zakład Ekolingwistyki i Komunikologii |

Szukaj pracownika:

Wszyscy pracownicy | Filtrowanie | Sortowanie: trzy lata, rok |

Wydruk 2018: [DOC2018] | Eksport: [DOC] [BibTeX]

Wiśniewska Danuta

Artykuły w czasopismach: [CSV]

Wiśniewska Danuta
EMOTIONS, LINGUISTIC LANDSCAPE AND LANGUAGE LEARNING
Neofilolog
rocznik: 2019, numer: 52/1, strony: 75-88, rok wydania: 2019

Wiśniewska Danuta
Interest and interest-enhancing strategies of adolescent EFL learners
ELT Journal
rocznik: 67, numer: 2, strony: 210-219, rok wydania: 2013

Wiśniewska Danuta
Czy milczenie zawsze jest złotem? Percepcja ciszy na zajęciach z praktycznej nauki języka obcego
Neofilolog
rocznik: 38, numer: 38, strony: 61-76, rok wydania: 2012

Wiśniewska Danuta
Mixed Methods and Action Research: similar or different?
Glottodidactica
rocznik: 37, numer: 37, strony: 59-72, rok wydania: 2011

Wiśniewska Danuta
Dialogue in teacher qualitative inquiry : does it affect teacher-researchers and their learners or not?
Glottodidactica
rocznik: 37, numer: 37, strony: 83-94, rok wydania: 2011

Wiśniewska Danuta
Badanie w działaniu jako metoda badawcza w dydaktyce języków obcych
Neofilolog
rocznik: 32, numer: 32, strony: 115-127, rok wydania: 2009

Wiśniewska Danuta
Current Issues in Teacher Autonomy
rocznik: , strony: 0-0, rok wydania: 2007

Artykuły w tomach zbiorowych: [CSV]

Wiśniewska Danuta
Reading signs in the linguistic landscape
Redaktorzy: Badstübner-Kizik Camilla, Janikova Vera
Linguistic Landscape und Fremdsprachendidaktik. Perspektiven für Sprach-, Kultur- und Literaturdidaktik, rok wydania: 2018

Wiśniewska Danuta
The Why and How of using Mixed Methods in classroom research on EFL teachers
Redaktorzy: Pawlak Mirosław
Classroom-oriented research
strony: 275-288, rok wydania: 2014

Książki autorskie: [CSV]

Wiśniewska Danuta
Action Research in EFL Pedagogy. Theory and Analysis of Practice
Wydawnictwo Naukowe UAM
Poznań 2013
ISBN: 978-83-232-2612-3

Wiśniewska Danuta
Introducing autonomy in the foreign language classroom: qualitative research on teachers’ practice and problems encountered
Trinity College Dublin
Dublin 2009
ISBN:

Drukuj stronę Zarządzanie stroną

Kalendarz wydarzeń
Pierwsze miejsce w rankingu Perspektywy 2020 Certyfikat uczestnictwa w Sieci EMT Certyfikat CIUTI Wyróżniająca ocena instytucjonalna PKA dla Wydziału Neofilologii Uniwersytet Otwarty IDUB Spacer - Wydział Neofilologii - ZAPRASZAMY

Wydział Neofilologii UAM, al. Niepodległości 4, 61-874 Poznań

Profil Wydziału Neofilologii w Bazie Wiedzy UAM: https://researchportal.amu.edu.pl/info/affiliation/UAM1d23cc80d1d3449cb5c799c550df2ac0/

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.