Wiśniewska Danuta

Artykuły w czasopismach:

Wiśniewska Danuta
EMOTIONS, LINGUISTIC LANDSCAPE AND LANGUAGE LEARNING
Neofilolog
rocznik: 2019, numer: 52/1, strony: 75-88, rok wydania: 2019

Wiśniewska Danuta
Interest and interest-enhancing strategies of adolescent EFL learners
ELT Journal
rocznik: 67, numer: 2, strony: 210-219, rok wydania: 2013

Wiśniewska Danuta
Czy milczenie zawsze jest złotem? Percepcja ciszy na zajęciach z praktycznej nauki języka obcego
Neofilolog
rocznik: 38, numer: 38, strony: 61-76, rok wydania: 2012

Wiśniewska Danuta
Mixed Methods and Action Research: similar or different?
Glottodidactica
rocznik: 37, numer: 37, strony: 59-72, rok wydania: 2011

Wiśniewska Danuta
Dialogue in teacher qualitative inquiry : does it affect teacher-researchers and their learners or not?
Glottodidactica
rocznik: 37, numer: 37, strony: 83-94, rok wydania: 2011

Wiśniewska Danuta
Badanie w działaniu jako metoda badawcza w dydaktyce języków obcych
Neofilolog
rocznik: 32, numer: 32, strony: 115-127, rok wydania: 2009

Wiśniewska Danuta
Current Issues in Teacher Autonomy
rocznik: , strony: 0-0, rok wydania: 2007

Artykuły w tomach zbiorowych:

Wiśniewska Danuta
Reading signs in the linguistic landscape
Redaktorzy: Badstübner-Kizik Camilla, Janikova Vera
Linguistic Landscape und Fremdsprachendidaktik. Perspektiven für Sprach-, Kultur- und Literaturdidaktik, rok wydania: 2018

Wiśniewska Danuta
The Why and How of using Mixed Methods in classroom research on EFL teachers
Redaktorzy: Pawlak Mirosław
Classroom-oriented research
strony: 275-288, rok wydania: 2014

Książki autorskie:

Wiśniewska Danuta
Action Research in EFL Pedagogy. Theory and Analysis of Practice
Wydawnictwo Naukowe UAM
Poznań 2013
ISBN: 978-83-232-2612-3

Wiśniewska Danuta
Introducing autonomy in the foreign language classroom: qualitative research on teachers’ practice and problems encountered
Trinity College Dublin
Dublin 2009
ISBN: